O NAS

GŁÓWNA
O NAS
USŁUGI
PAKIETY
GALERIA
KONTAKT
POLECANE FIRMY
MOBILNIE.PL to firma, która swoje poczatki miała w 2013r pod marką Mobilny Barman, w ramach której świadczyliśmy jedynie usługi barmańskie. Przez kilka lat kształciliśmy się, zdobywaliśmy doświadczenie na różnego rodzaju eventach i rozwijaliśmy nasze umiejętności. Ponieważ u nas klient i jego potrzeby zawsze są na pierwszym miejscu, nieustannie poszerzamy i udoskonalamy naszą ofertę. Kierując się tą zasadą, rozszerzyliśmy zakres naszych usług o inne atrakcje i w ten sposób w 2018r zmieniliśmy nazwę na
MOBILNIE.PL




NASZA EKIPA
MARIUSZ
Czyli szef wszystkich szefów - założyciel i właściciel firmy MOBILNIE.PL
To z nim będziecie się kontaktować, ustalać wszystkie szczegóły i w większości przypadków, on będzie obsługiwać Wasze zlecenie.
DAWID
Niezastąpiona pomoc podczas obsługi i mistrz logistyki. Najczęściej spotkacie go przy fotobudce, oraz innych pracach technicznych.
ROBERT
Zastępca szefa
Człowiek orkiestra - barman, taksówkarz, aktor, sprzedawca i wiele innych. Dusza towarzystwa, uwielbia być tam, gdzie coś sie dzieje. To on zajmie się Waszym zleceniem, gdyby szef nie dał rady.
NASZE ODZNACZENIA
TAK O NAS MÓWIĄ

PYTANIA I ODPOWIEDZI
Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?
Mamy wiele lat doświadczenia, szeroki wachlarz atrakcji, a o jakości naszych usług świadczą opinie zadowolonych klientów.
Ponadto jesteśmy bardzo elastyczni i wszystko staramy się dopasować do Państwa potrzeb. Obsługujemy zarówno małe imprezy na kilka osób (urodziny, wieczory panieńskie) jak i te duże (wesela, imprezy firmowe).

Czym wyróżnia się nasza oferta?
Nasza domena to NAJLEPSZA JAKOŚĆ W JAK NAJNIŻSZEJ CENIE - OFERTA DOSTĘPNA DLA KAŻDEGO. Oznacza to, że jesteśmy bardzo elastyczni i zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie nawet dla najbardziej wymagających klientów, a szeroka gama naszych atrakcji sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?
Wieloletnie doświadczenie, bogate pakiety w atrakcyjnych cenach, elastyczność oferty, pomoc na każdym etapie i grono zadowolonych klientów.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?
Nasza elastyczność i indywidualne podejście do każdego klienta, a także dbałość o szczegówy i umiejętność dopasowania się do każdej sytuacji gwarantują udaną zabawę.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?
Lubimy nowe wyzwania, a ze względu na indywidualne podejście, każde nowe zlecenie jest nowym wyzwaniem. Jednak najwiekszą przyjemność sprawiają nam uśmiechy zadowolonych klientów i ich gości.

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?
To proste - robimy to co lubimy, a uśmiechy obsługiwanych przez nas gości są zaraźliwe :)

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?
Oczywiście różne kursy i szkolenia podnoszą kwalifikacje - jednak nigdy nie dorównają doświadczeniu i i rekomendacji klientów, a zarówno jednego jak i drugiego nam nie brakuje.

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.
W 2015r otrzymaliśmy pierwszy certyfikat "Firma z Klasą" przyznawany na podstawie zweryfikowanych opinii zadowolonych klientów. Od tego czasu otrzymujemy go co roku i uzyskaliśmy odznaczenie "Mistrza opinii".

Jak długo pracujemy w branży eventowej?
Oficjalnie działalność rozpoczęliśmy w 2013 r. ale już w 2012 zaczęliśmy się przygotowywać, nabierając doświadczenia.

Największy obsługiwany event?
W 2019r mieliśmy przyjemność obsługiwać XVII Memoriał H. J. Wagnera w krakowskiej Tauron Arenie.

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?
W przypadku wesel standardowo jest to 10h od przybycia gości na salę, ale wszystko zawsze dostosowujemy do potrzeb klienta i jego indywidualnych preferencji.

W jakim składzie realizujemy usługę?
Wszystko zależy od rodzaju zlecenia i liczby gości. Podstawową osobą przy realizacji zlecenia jest sam właściciel - Mariusz Mróz.

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?
Jak ze wszystkim, również i w tej kwestii dostosowujemy się do potrzeb klienta - możemy zapewnić składniki marek "premium" jak i ich tańsze zamienniki. Pracujemy na własnych składnikach oraz na dostarczanych przez zleceniodawcę - jesteśmy otwarci na wszystkie opcje.

Języki obce, którymi się posługujemy.
Przy dobrym "tłumaczu" w każdym języku się porozumie ;) A tak poważnie to dogadamy się po angielsku i bułgarsku.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?
Czasem klienci rezerwują usługę na ten sam dzień, a czasami pytają o termin za 2 lata, który okazuje się być zajęty - to jest loteria, więc im wcześniej tym lepiej.

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?
Ze względu na duży obszar działalności z większością klientów po raz pierwszy widzimy się na realizacji zlecenia, ale w Krakowie zawsze chętnie spotkamy się na żywo w celu podpisania umowy czy omówienia szczegółów - oczywiście bezpłatnie.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Osobiście, mailowo, telefonicznie, przez msg, whatsapp, viber itp - jak tylko klientowi wygodnie. a co do częstotliwości - to tak często jak klient tego potrzebuje :)

Jaki jest styl naszej pracy?
Odpowiedni do rodzaju zlecenia - inaczej się pracuje na weselu, inaczej na osiemnastce.

Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?
Oczywiście - kładziemy bardzo duży nacisk na indywidualne potrzeby naszych klientów.

W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?
Rozmawiamy z klientem i staramy się wyczuć jego potrzeby, Ponadto oferujemy szereg gotowych pakietów usług.

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?
Jeśli tylko dokonanie zmian jest jeszcze możliwe to jesteśmy na nie otwarci.

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?
Trudności bywają przeróżne, dlatego staramy się zabezpieczyć na wszelkie możliwe sposoby i choć zdarzają się też nieprzewidziane problemy, to na szczęście, nie zdarzył się nigdy taki, z którym byśmy sobie nie poradzili. A po każdej takiej sytuacji wyciągamy wnioski na przyszłość i staramy się przed nimi również uchronić.

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?
Kiedyś Państwo Młodzi chcieli wyświetlić film z podziękowaniami dla rodziców ale ich laptop odmówił posłuszeństwa - udostępniliśmy nasz komputer z fotobudki.
Innym razem Państwo Młodzi samodzielnie chcieli dostarczyć składniki do baru i zamiast soku cytrynowego kupili syrop - na szczęście zawsze mamy rezerwowy pakiet składników.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?
Nie ma takiej konieczności, ale wystawienie opinii jest zawsze mile widziane.

Jakia impreza szczególnie zapadła nam w pamięć?
Jest kilka takich imprez - Kameralne poprawiny (40os) bez dzieci. Państwo Młodzi zamówili pakiet gold. Zupełnie się nie spodziewaliśmy, że wszystkie atrakcje będą cieszyły się aż tak dużym zainteresowaniem. Goście korzystali dosłownie ze wszystkiego - nawet waty cukrowej przygotowaliśmy ok 30 porcji, a radość gości jest niezapomniana.

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.
Wieczór panieński - Podczas rejsu gondolą po Wiśle.